…ormar mi je pun odjeće-blizanaca..zapravo da netko ga otvori pomislio bi da to i je ormar od dvije sestre blizanke…2 jakne bijela i crna (isti broj), dvije haljine, bijela i crna (isti broj), dvije majice plava i zelena (isti broj), još dvije haljine, bijela i narančasta (navodno isti broj???)…e baš te zadnje dvije koje su navodno isti broj jučer sam rasparila, naime narančasta članica ovog para već odavno (čitaj godinama) mi je mala i nosila sam je možda svega tri puta..i u skladu sa svojom novom politikom “ne bacaj, iskoristi” odlučila sam, uz pomoć Kate, moje bs (buduće svekrve), prekorojiti je u romantičnu “snašinu” suknjicu koju ću, sigurna sam, obući barem par puta..:)…

Ovako izgleda bijela blizanka (narančastu naravno nisam fotkala prije.::))

   

Narančastu sam odrezala iznad pojasa, srećom je imala u sebi već malu špagicu za struk, pa je bilo potrebno samo porubiti, prošiti pojasni dio i naravno našiti super čipku sa starog nadstolnjaka ispod….VOILA….moja nova romantična suknjica je tu….

Odlično se slaže uz moj zeleni bicikl i polje makova na zidu…:))

 

XOXO

anna