Za početak ovog radnog tjedna kad je potreba za osvježenjem itekako prisutna odlučila sam napraviti tutorial ilitiga picturetorial za pravljenje mojih kolača u teglicama..dosta ljudi me pitalo za recept ali zapravo sasvim je jednostavan: samo slažite slojeve svojih najdražih sastojaka/krema/punjenja dok ne dođete do vrha….Tako je nastao moj prvi kolač u tegli (osim što imamo mali frižider pa sam morala smisliti kako da napravim kolač koji mi može stajati u frižideru a i savršen je za odnijeti u goste.::))

Ovako je sve počelo..njami…

Evo i jednostavnog postupka kako sam ga napravila..

  1. Kupila sam čokoladni biskvit i razrezala na sitnije komadiće te napunila tegle:
  2. Na sloj biskvita prelila sam puding od vanilije:                                         
  3. Dok se vanilija hladila skuhala sam čokoladu u slatkom vrhnju (biljni šlag): 
  4. Na stegnutu kremu sam dodala višnje:                                                         
  5. Na višnje sam stavila sloj pudinga od čokolade, pa pudinga od vanilije (radi estetike): 
  6. Na vrh sam još dodala i šlaga iz tube (kad je bal…):                                    
  7. Isprintala sam poklopce (niže potražite pdf za skinuti), izrezala ih i zalijepila na poklopce: 
  8. Na kraju sam napravila i zavezala špagom kartice za teglice:              
  9. Stavila u frižider na hlađenje:                                                                            
  10.  Sutradan krenula na dijetu..::)))

I to je to….pošto sam ja više tip za sir i voće poslje sam radila sa podlogom od piškota, na to stavljala kremu od svježeg sira, voće i svašta što mi je palo pod ruku…malo laganija verzija..

Nema druge već počnite skupljati teglice (najbolje su one manje od krastavaca, maslina, senfa..) i u akciju.:)

Klikni ovdje da skineš poklopac i kreni s slatkom domaćom zadaćom.::)

XOXO

anna