…već neko vrijeme želim u svoju garderobu dodati maxi suknju koja je ove godine konačno u modi..ali sve koje sam tražila su mi ili preskupe ili im nešto fali…pa sam odlučila sašiti svoju…ograničena sredstva su mi onemogućila kupovinu svile (koja bi bila idealna za ovaj projekt jer je lagana i super pada) pa sam birala najbolji odnos cijene i kvalitete i u Emporiu izabrala  indigo tkaninu (2 metra za 75 kn),  80 cm gume za pojas i to je to.

Samo 4 sata kasnije vrijednim rukama moje Draške stvorena je ova maxi suknja. Sašile bi je i ranije ali pošto je tkanina čudno padala (gdje sam na momente izgledala kao nasukani brod) morali smo smisliti kako napraviti faltne da suknja izgleda normalno i nosivo.:)..i na kraju se najjednostavniji način pokazao najboljim….tkaninu smo spojile…napravile faltne (na zadnjem dijelu više tkanine), izmjerile gumu i našile tkaninu na nju….odrezale višak dužine, porubile i to je to…

Maxi skirt for Maxi girl je spremna…

 

Večeras s curkama idem na cugu u grad i to je idealna prilika da je malo izvedem u javnost..

XOXO

anna