Savršeni recept je jednako teško naći kao i savršenog muškarca..ali ne i nemoguće.:))

Ovaj vikend sam trebala napraviti Cheesecake (Tortu od sira), ali mi je taj Sveti gral postao malo preskup za izradu u današnje vrijeme, te mileram, te filadelfija sir, te ovo, te ono..i odlučila ja osedlati tipkovnicu i krenuti u potragu za receptom koji će biti blag za moje nepce ali i moj novčanik….I pronašla sam ga na super blogu http://bite-my-cake.blogspot.com/2011/02/torta-od-sira-yes-please-cheesecake.html.

Potvrđujem da okusom nimalo ne zaostaje od originalnog recepta a puno je jeftiniji za izradu. Donosim vam recept u cijelosti i nadam se da ćete se okušati i probati ovaj komadić raja.

Torta od sira:
Podloga:
  • 250 g keksa (koristila sam petit beurre-kekse s maslacem)
  • 125 g maslaca
  • 3 žlice šećera
Krema:
  • 500 g svježeg sira
  • 150 g šećera
  • 1 vanilin šećer
  • nekoliko kapi arome vanilije
  • 1 jaje
  • 2 žumanjka
  • 1 vrećica pudinga od vanilije (40 g)
  • 1 vrećica želatine u prahu (10 g)
  • 100 ml biljnog ulja
  • 500 ml mlijeka
Premaz:
  • 400 g kiselog vrhnja
  • 3 žlice šećera
  • 2 vanilin šećera
1. Zagrijte pećnicu na 200 Celsiusa.
2. Sitno sameljite kekse i pomiješajte ih sa šećerom i rastopljenim maslacem. Utisnite smjesu u okrugli kalup (s obručem) promjera 24 ili 26 cm i pecite 5 min.
3. Za to vrijeme napravite kremu: izmiksajte jaja sa šećerom pa postepeno dodajte svježi sir, ulje, puding, želatinu i na kraju mlijeko. Želatinu niti puding nemojte prethodno rastapati, samo dodajte izravno u smjesu. Smjesa će biti rjeđa, neka vas to ne brine. Izlijte smjesu na podlogu i vratite u pećnicu.
4. Smanjite temperaturu na 180 Celsiusa i pecite 50-60 min. Pred kraj pečenja izvadite kolač i premažite premazom od kiselog vrhnja: vrhnje pomiješajte sa oba šećera. Vratite u pećnicu na još 5-10 min.
5. Cheesecake je gotov kad je još lagano drhtav u sredini-to je u redu i on će se stajanjem stegnuti. Ostavite ga još 10-ak minuta u ugašenoj pećnici pa dodatnih 10-ak min. sa lagano odškrinutim vratima pećnice. Nakon toga ga izvadite da se hladi na sobnoj temperaturi i na kraju stavite u hladnjak na najmanje 3-4 sata. Ja sam ovako postupila i površina mi se nije raspucala. Pri posluživanju ga možete preliti razrjeđenim pekmezom ili omiljenim umakom.
Napomena: U kremu možete dodati malo limunove korice. Meni je osobno najbolji bez toga, volim kad se osjete samo sir i vanilija. (ja sam dodala koricu cijelog limuna jer mi je puno bolje s okusom limuna)
Umak sam napravila tako da sam zamrznuto šumsko voće prokuhala s medom i usitnila blenderom. Možete i ispasirati da se riješite koštica ali ja ih volim pa sam ostavila.
Torta je najbolja poslije 2 dana.Ako izdržite do tada.
XOXO
anna