Večeras je tradicionalno okupljanje i gledanje najstrašnijih horor filmova uz dobru ekipu, kokice i pivo. Veselim se prilici da se dobro zabavimo iako Halloween nije dio naše kulture ali nama služi kao dobra izlika za filmove i pivo..:) Mi se maskiramo se u veljači kada idemo u legendarne pohode na Samobor.

Dakle, da druženje večeras ne bude obično druženje ipak sam napravila par Halloween dodataka.

Majice za Nenu i sebe sa motivom šišmiša te poklon za domaćicu, teglicu šišmišove kakice sa okusom kave. To je bilo poprilično jednostavno. Našla sam u kući nekakve bombone s okusom kave koje mi je mama poslala ali se nisu pojeli. Spakirala ih u teglicu, napravila naljepnice (sa dnevnom dozom pogrešnog spellinga) i isprintala. Savršen poklon za Halloween je tu. Čak je i dobrog okusa.::)

Mi odosmo na malo zdrave doze jeze a vama svima želimo Happy Halloween.

 

XOXO

ana i neno