Svi smo uzbuđeni zbog nadolazećih praznika, snijeg, okićeni grad, božićne pjesme, sve nas to ponese na neko ljepše mjesto ali ostaje pitanje POKLONA. Što pokloniti najdražima kada u novčaniku imate samo kartu za tramvaj (poništenu) ili odreske od računa?

Ja sam pobornik diy poklona koji daju notu osobnosti i pokazuju koliko ste se potrudili oko izrade a ujedno i uštede nešto novca.:) Moji prošlogodišnji bor sa poklonima za prijatelje (Vilenjakov san – moj sapun i magnet anđeo):

poklonipoklon

Ovogodišnji će biti nešto siromašniji ali u mom domu će biti jednako ljubavi i mira kao i prošle godine, ako ne i više. Jer to je ono najbitnije, pokloni se zaborave ali osjećaji ostaju…:)

Ono što možete napraviti i iznenaditi bližnje su : Pokloni u teglici. Dakle sve što vam treba je jedna teglica i ideje za punjenje. Evo po meni super ideja:

 slatkiši u tegli

   Božićni potpourri u teglici

 Piling u tegli

spiced tea  Čaj u teglici

i Kolači u teglici

mld104247_1208_fizzies.jpg Šumeće kockice za kupanje

 ljubavne poruke u teglici

Samo ubacite i ukrasite….ne možete pogriješiti…

Nadam se da sam vam dala par ideja za ovogodišnji recesijski Božić.

XOXO

anna