Došla je i ta 2013:  nije bilo smaka svijeta, uveli su fiskalne blagajne, bilo je francuske salate na hrvatskim stolovima, čekamo malog Engleskog princa (nastavi niz…). Nadam se da će nam svima biti sretna i uspješna..

Ove godine moja novogodišnja odluka je bila: “Ne praviti više novogodišnje odluke jer ih ionako prekršim svaki put”. Pa sada bez pritiska nastavljam dalje s novim idejama i kreativnim projektima i pokojom čokoladom::)

Budući da sam imala slatke narudžbe (zahvaljujući ponajviše Danijeli i Petri: hvala cure) i par izazova u vidu novih projekata, podijelit ću s vama jedan od njih. Ako se sjećate mog davnog posta o Mrs. Foxy jastučićima e pa ovaj Božić je kod mene bio pravi lisičnjak:

lisicnjak

Dobila sam narudžbu da izradim 17 komada ovih preslatkih lisičica i jako sam zadovoljna kako su ispali. Poslije kupovine materijala, krojenja, kombiniranja, šivanja, dobila sam različite, vesele, šarene lisica- jastuke koje nadam se jednako uveseljavaju svoje nove vlasnike.

Class of 2012:

Fox pillows1b

Toliko od mene za danas. Radujem se bloganju u ovoj 2013..:)

XOXO

anna