U zadnje vrijeme sam se malo okuražila i počela raditi stvari za koje ne bih vjerovala da ih mogu napraviti. Tako sam jedan dan odlučila napraviti igračku za jednog posebnog dječaka da ga čuva dok je mama na poslu, pa sam sašila Pabla – psića koji je dobio ime po slavnom pjesniku Nerudi i naprosto je ispao savršen. Neno je, vidjevši rezultat, komentirao da je Radionica postala Geppettarna jer si sama izrađujem ono što zaželim :).

Poslije tog Pablu su se pridružili i Max i Floki koji su, nadam se, uveselili dva meni jako draga dječaka. Svaki pas je dobio i potvrdu o posvajanju iz Male Radionice Mašte sa svojim karakteristikama, onome što voli i ne voli i imenom svog novog najboljeg prijatelja.

U izradi su i dva naručena ženska psića za dvije slatke curice. Kada ih završim podijeliti ću s vama, za sada vam predstavljam prve muške psiće-mazilice:

Pablo Floki Floki i Pablo Potvrda Max i ja

Inspirirala sam se fotografijama na internetu pa sam odlučila i sama pokušati napraviti nešto slično i mislim da je ispalo super.

Vau – Vau svima

XOXO

anna