Neke podmetače uistinu volim raditi i osmišljavati. Ovo su jedni od njih.

Dobila sam narudžbu za napraviti podmetače za tipa koji voli blues, svira blues i voli blues gitare. Nakon nekoliko savjetovanja sa naručiteljicom (naravno da samo žene mogu osmisliti i naručiti ovakve poklone.::) došla sam do ideje da na podmetače stavim neke od legendi bluesa sa ili bez gitare. Fotke su na netu nažalost rijetke, kao i naslovnice albuma (što je bila moja prvobitna ideja), onda sam naišla na super fotke Charly Blues Masterworksa koji su izdali više albuma blues ikona i iskoristila neke od naslovnih fotografija. Mislim da je ispalo super i da je se dotični bluzer razveselio ovom poklonu.

Blues

Ja osobno obožavam priče ispričane melankolijom bluesa. Riječima velikog John Lee Hookera: “The blues tells a story. Every line of the blues has a meaning. ” .

XOXO

anna