Ovaj vikend sam bila raspoložena za napraviti si još jednu ogrlicu. Čisteći sam pronašla remen koji sam kupila prije x godina i nikada ga nisam nosila. Ima na sebi ukrase genijalnih boja pa sam si razmišljala što bi mogla od tog napraviti. I padne mi na pamet ideja da napravim još jednu ogrlicu koja bi mi mogla podignuti jednobojne majice a da je ujedno cool i posebna. I moram priznati da je bilo iznimno lako i brzo napraviti super nakit i jedva čekam da ga prošetam po gradu:).

Za ogrlicu su mi bili potrebni:

  • stari remen sa ukrasima
  • crni filc
  • klješta
  • satenska vrpca

ogrlica materijali

Prvo sam skinula ukrase/zakovice sa remena što je bilo jednostavno:

ogrlica zakovice

Izrezala sam crni filc (2 x) u oblik koji mi se sviđao:

ogrlica filc

Nakon tog sam poredala ukrase/zakovice koje sam prvo mislila lijepiti ali pošto su imale metalni dio za zakačiti jednostavno sam ih ubola na filc i stisnula metalne dijelove s donje strane. Ionako  odostraga dolazi filc pa se neće osjetiti. Možda bi bilo malo urednije da sam lijepila ali to ću za drugu ogrlicu:

oglica pripremljena

Na mašinu sam spojila dva filca, ubacila satensku vrpcu i to je to, moja ogrlica je spremna za nošenje::

ogrlica gotova

diy ogrlica Diy ogrlica

Planiram napraviti još neke ogrlice ovom metodom jer mi se stvarno čini super praktično i prije svega unikatno.

Možda mi to postane novi hit proizvod u Radionici, nikada se ne zna :).

XOXO

anna