Prošli mjesec je moj mali braco imao tulum i zamolio me je da mu napravim par rekvizita da “pimpa” svoj tulum. tako sam se bacila na posao i odlučila napraviti leptir mašne i sveprisutne brkove za fotkanje. Ispalo je super..barem mi se tako čini…

Mašne sam pravila prema ovom tutorialu, i stvarno je bilo jednostavno, htjela sam da budu šarene i vesele a straga sam ljepila kopče za broševe (jer sam bila lijena da ih prišivam).

Voila:

mašnemašna kopča

 

Za drugi dio rekvizita sam osmislila brkove na štapićima. Uzela sam crni deblji karton, na njega nacrtala razne brkove, usta, lulu i šešir i izrezala. Nakon toga sam ih vrućim ljepilom ljepila na štapiće za ražnjiće i to je bilo to. Ispali su super i mislim da pomažu da tulumske slike ispadnu malo drugačije.

party brkovi

Hvala mom najdražem modelu i slavljeniku na poziranju:

brkovi i lulašešir i lulabrkovi party

 

XOXO

 

anna