Ljeto nam se bliži (iako ne izgleda tako) i kožu treba temeljito pripremiti na sunce i poglede. Prošli tjedan odlučila sam napraviti si piling za tijelo i ujedno poklon za svoju dragu prijateljicu da je iznenadim za dan žena.

Recept je jednostavan: smeđi šećer, bijeli šećer, mješavina ulja jojobe, badema, sjemenki grožđa (koju imam još od dana pravljenja sapuna), eterično ulje grejpa i malo mašte. Odlučila sam iskoristiti mješavinu ulja koju imam od sapuna iako sam mogla staviti i obično maslinovo ulje.I lako pripremite mirisno, praktično iznenađenje koje možete uz malo mašte ukrasiti i ponijeti kao poklon bilo gdje da idete. Ja sam stavila i jednu čokoladicu i napisala prigodnu poruku, i savršeno iznenađenje je tu.

piling za tijelopilingpiling za tijelopilingpakiranje piling

Hvala majstorici Alini iz Aromariuma na uvijek dobrodošlim savjetima o svemu vezano uz kozmetiku i aromaterapiju.

 

XOXO

 

anna