Najljepši osjećaj je razveseliti nekoga..pošto se ja volim lijepo osjećati, nedavno sam odlučila prirediti jedno malo iznenađenje svojoj prijateljici Sonji koja sa mnom dijeli strast prema lijepom, ručno rađenom i općenito kreativnom. Ona je mama dviju prekrasnih curica i na  Facebook zidu sam vidjela njen portret iz ruku male umjetnice Anje. Odmah mi je palo na pamet da ovakvu uspomenu treba sačuvati i prenijeti na nešto konkretno da ne ostane samo na papiru i frižideru..:)…

Prvo sam mislila napraviti joj igračku inspiriranu crtežom, ali zbog Anjinog ekspresionizma nije se baš činilo izvedivo. Stoga sam odlučila izraditi joj veseli jastuk da joj bude trajna uspomena na Anjine prve umjetničke korake a ujedno i na mene. Trebalo mi je par sati da izvezem portret i još jedan da završim jastučnicu. Da ne bi bila obična dosadna bijela jastučnica dodala sam i malo roze i srčeka (čega drugoga!).

Ovako je to ispalo:

Anjin crtež:

crtež

 

 

Jastuk:

anja jastuk 1anja jastuk

Mislim da je to idealan poklon i jedna super uspomena..Ja sam bila jako sretna izrađujući je.::)

 

XOXO

 

anna