Kako sam još uvijek u fazi izrade vlastite odjeće (iz očitog i velikog razloga:)) i budući da jako volim asimetričnu odjeću pronašla sam super projekt koji želim podijeliti s vama.

Sigurno ste se našli više puta u situaciji da vam fali neki odjevni predmet koji bi ljeti obukli preko tajica da pokrije dupe ili u hladnija vremena da bude jedan sloj višeslojne odjevne kombinacije.

Say no more narode.

Evo super ideja kako si napraviti asimetrični prsluk koji se može nositi na više načina i u više kombinacija. I što je najbolje: NEMA ŠIVANJA!

Ideju i inspiraciju sam pronašla na ovom blogu i otkotrljala se do najbliže trgovine tekstilom kako bi kupila mako. Iako sam htjela prsluk u boji ipak sam odlučila početi sa crnom klasikom (ako slučajno ne ispadne dobro.:)) i nisam pogriješila. Napravit ću si još koji u boji.

VOILA, moj super asimetrični prsluk/haljina/vesta je tu.

diy vest

Instrukcije kako napraviti ovaj odjevni slatkiš potražite na gornjem linku. Ja sam kupila 1×1.5 metar crnog makoa po cjeni od 40 kn. Trebalo mi je 10 minuta da izmjerim i izrežem mako (njega sam izabrala jer ne treba opšivanje niti se izvlači) i moj prsluk je bio spreman za izlazak.

Ne može bolje od ovog, zar ne?

XOXO

anna