“U postolara bose noge”….dobro opisuje ta poslovica moj slučaj u nedjelju kada sam skužila da od svih planova za izradu advenstkih svijeća nisam napravila ništa. Morala sam hitno djelovati. U kuhinji vidim Lunine teglice od Hipp kašica koje je krenula jesti, vidim frost boju, vidim lučice u ladici…i smišljam brzinski plan kako napraviti cool ali neuobičajene adventske svijeće…

Teglice sam pofrostala (frost boja je moja opsesija u zadnje vrijeme), na njih nalijepila naljepnice printane na decal papirima (hvala Andrea) i ukrasila papirnom trakom….Lučice unutra i moj adventski vijenac/niz je tu…

teglice od hipp kašicanaljepnice na teglicamaadventski vijenacadvenstki diyadvenske svijećeprva svijeća

Kako vam se čini?

xoxo

anna

————————————————————————————————————————————————–

The shoemaker has bare feet…. that old saying well describes my situation on Sunday when I figured out that of all the plans for making Christmas/Advent centerpiece candles I have done nothing. I had to act urgently. In the kitchen I saw my babies first food small jars, I saw frost color, saw little candles in the drawer … and made a quick plan to make a cool but unusual Advent candles…

First I frosted jars (frost is my obsession lately), than I put labels printed on decal paper on them (thanks Andrea) and decorated with paper tape…I put candles inside and my Christmas/Advent centerpiece is ready…

teglice od hipp kašicanaljepnice na teglicamaadventski vijenacadvenstki diyadvenske svijećeprva svijeća

Do you like it?

xoxo

anna