Evo jedan super Božićni tutorial koji je napisala moja prijateljica Sonja koja je napravila ovaj super vjenčić i podijelila s nama.

Potreban Materijal:

materijal

  1. Tkanine za srca i trake (ja sam upotrijebila kombinaciju crvenog i bijelog. Kupila u Bonotexu u Dubravi za 28 kn)
  2. Vjenčić (od slame ili stiropora) ja sam svoj kupila u Offertisimi za 4,50 kn
  3. Prozirna folija kojom sam omotala vjenčić kako iz njega ne bi izlazila slama
  4. Vuna, crvena i bijela (kupila u lokalnoj trgovini gdje se prodaju gumbi, zatvarači i ostali materijali za šivanje, platila 36 kn. Puno vune mi je ostalo pa kupite što manje klupko)
  5. Škare, igla, konac, pribadače

Izrada:

1.Pokušala sam naći kolut od stiropora ali niti u jednom supermarketu, cvjećarnici ili knjižari nisam pronašla. Na koncu sam kupila u Offertisimi ovaj slamnati. Kako me bilo strah da će mi nakon što ga omotam vunom iz njega izvirivati slama odlučila sam ga prvo omotati prozirnom folijom:

stiropor.

Pun pogodak. Lako sam ga omotavala i iz njega ne strši ništa od slame:omotavanje.

Bitno je da omatate kolut paralelno sa obje boje kako bi dobili neujednačeno raspored niti crvene i bijele vune omotavanje vunom.

2.Nakon što sam završila sa omatanjem bacila sam se na krojenje. Prvo sam na papiru nacrtala srca i izrezala ih kako bi ih lakše iskrojila. Možete iskoristiti moja (samo ih je potrebno isprintati i izrezati:srca).

Kako ne biste morali rezati cijelo srce dva puta preklopite tkaninu tako da imate 4 sloga. Na taj način ćete odjednom izrezati oba srca i biti će vam simetrična:

krojenje.

Ovako to izgleda iskrojeno:

iskrojena srca od tkanine.

3.Nakon što ste iskrojili srca iskrojite i vatu i to na način da bude za 3-4 milimetra manja od srca. Ja sam srca pokušala i naknadno puniti ali nisam bila zadovoljna (rubovi su mi izgledali neuredno). Zatim srca i vatu opšite zajedno tako da dobijete mekano srce:

završena srca.

Trake iskrojite tako da izrežete iz tkanine traku dužine cca 30 cm i širine 2 cm. Preklopite na pola i prošite po sredini.

Konačan rezultat bi trebao izgledati otprilike ovako:

gotovo

I super kreativni vijenac je gotov. Božić je uvijek ljepši ako ga takvim napravite sami.:)

XOXO

anna

————————————————————————————————————————————————

Here’s a great tutorial for Christmas which was written by my friend Sonja who made this great wreath and shared it with us.

 Materials:

 materijal

  • Fabrics for the hearts and strips (I used a combination of red and white .
  • The base for wreath (straw or Styrofoam)
  • Cling film which I wrapped wreath with so the straw wouldn’t show
  • Wool, red and white
  • Scissors, needle, thread, pins

Making:

1. I bought this straw wreath base because I couldn’t find the one made of Styrofoam. As I was afraid that straw would be visible I decided to first wrap it with plastic cling:

stiroporBull’s-eye.

I wrapped it easy and the straw is secured underneath:omotavanje

It is essential that you wrap around the wreath in parallel with both colors to get unbalanced schedule of red and white wool:

omotavanje vunom

2. After I’ve finished wrapping I threw myself on tailoring. First I drew a heart on paper and cut it out to tailor them easy. You can take use my picture srca(you only need to print and cut it) . To avoid having to cut the whole heart twice fold the fabric so that you have four layers. This way you will cut both heart pieces that will be symmetrical):

krojenje

This is how it looks like cut out:

iskrojena srca od tkanine

3. After fabric I cut out the cotton so that it is 3-4 millimeters smaller than the heart. I tried to fill the hearts after sewing them but I was not happy with the result (the edges looked messy). Then sew the hearts and cotton wool together to obtain a soft heart:

završena srca

The fabric strip you can make by cutting fabric 30 cm long and 2 cm wide. Fold in half and sew in the middle.

The final result should look something like this:

gotovo

And so a super creative wreath is finished. Christmas is always nicer if you make it yourself. 🙂

XOXO

anna