Ja volim Božić…i možda još više volim poklanjati unikatne i personalizirane poklone za Božić…to svi koji me poznaju mogu potvrditi…ove godine odlučila sam dragimljudima pokloniti retro portrete “a la kolaž” da im unesem malo vedrine u interijere.:)

Ideja je bila pronaći neke stare fotografije ljudi, parova i obitelji kako bi mogla svakome pronaći neku koja mu odgovara. Iako je internet velika livada na njoj se nisam baš usrećila pronalaskom kvalitetnih portreta iz zaboravljenih vremena. Ali ne bih ja bila ja da nisam ustrajala do kraja i iznjedrila ovu seriju vrckavih portreta koji su ugodno iznenadili i nasmijali drage mi ljude.

Dakle krenula sam s ovakvim fotografijama koje sam pronašla (uz puno googlanja) na netu:

par portret

smješan par klasika

Otvorila photoshop, kemijala, tražila fotke prijatelja ili ih molila da mi pošalju pod izlikom da mi trebaju za kolaž za Lunu (od njih sam poslije napravila i vilenjake za naše božićno drvce), uređivala, smanjivala, povećavala, dodavala tekstove i puuuno sati kasnije bila gotova::)

Odnijela fotografije na izradu, umetnula u Ikeine bijele okvire, zaljepila srca i zamotala pod bor..)

Evo i gotovih retro portreta ( prvi je zbog pravopisne pogreške u ponovnoj izradi.:))

7  6 5  2 3 4181011

Ne mogu izdvojiti koji mi je draži.:)..

Naš portret naravno nisam stigla napraviti u cijeloj strci ali je sada u izradi…

XOXO

anna