..kako sam krenula u planiranje Luninog 2 roćkasa (nikad nije prerano) skužila sam da vam uopće nisam pokazala njen DIY prvi rođendan. Tema je bila MInnie Mouse i taj veliki dan trebalo je proslaviti uz najdraže prijatelje.

Dobra stvar ljetnih rođendana je mogućnost slavljenja u prirodi, ali loša stvar je što je puno ljudi u to vrijeme na godišnjim odmorima. Ipak, uspjeli smo okupiti drage ljude i unatoč malo hladnijem vremenu fantastično proslaviti prvi rođendan..

Prije svega tu je bila neizostavna smashing cake povodom prvog roćkasa…

smashing cake

Party je održan par dana prije…zbog vikenda..:)

Lokacija: Jarun, sjenica

Ukrasi: Ebay, Aliexpress (baloni, slamke, uši)

Kolači: moji ( u teglicama od kašica, lagano za transport i za jelo::)).

Fotkala: ja

Opravica od slavljenice: baka i ja

jarun sjenica

(“velika” djeca malo su se zabavljala sa tablom. :))

minnie mouse uši

uzvanik62

torte u teglicitorta u teglicicake in a jar

2

tata mickey

73

ekipa

Jedna od dražih mi uspomena…nadam se da će i ove godine biti jednako dobro, ako ne i bolje..:)

xoxo

anna