Obećala sam Sonji (sorry Sonja :)) da ću dok još ima jagoda za kupiti staviti recept za super sladoled koji sam radila neki dan .

Dok mi se druga tura hladi u hladnjaku evo i receptića za super cheesecake sladoled s jagodama (moja je mantra da sve što ima cheesecake u naslovu mora biti dobro.::)).

Ovo je jedna zdrava i ukusna verzija domaćeg sladoleda koji sam radila zbog Lune, da može pojesti nešto osvježavajuće ali bez tone šećera (na koje je nažalost navikla).Slistili smo ga naravno u roku keks (koji je isto dio sladoledne fantazije).

Daklem, evo ga WOW sladoled od svježeg sira, grčkog jogurta, keksa, meda i jagoda:

sladoled od jagoda i sira

sladoled kalupidomaći sladoled

Meni je osobno jedan od najdražih koje sam radila (čak bolji od famoznog nutella banana sladoleda) i sigurno ću ga isprobati i s drugim voćem (mmmmaline).

Recept:

100 grama krem sira (kupim koji bude povoljniji)

2 grčka jogurta

1 žica extrakta od vanilije

2 žlice limunovog soka

prstohvat soli

3 žlice meda (ako vam nije dovoljno slatko stavite još jednu)

1 šalica jagoda (svježih ili zamrznutih)

1/3 šalice keksa (ja stavim neki zdraviji tipa Gran Cereale, ali dobro će biti i sa običnim keksima tipa petit)

1 žlica maslaca

1. Miksajte krem sir, polako dodajte žlicu po žlicu jogurta mješajući i dalje dok ne bude glatka smjesa. Dodajte vaniliju, med, limun, sol i dobro promješajte.

2. Jagode usitnite vilicom (ako koristite zamrznute prvo ih odmrznite i uklonite višak tekućine). U kremu dodajte prvo med i onda jagode, samo ih lagano umješajući (da ne poprimi rozu boju cijeli sladoled kao kod mene..:)). Napunite kalupe za sladoled.

3. Pomješajte kekse sa maslacem (ni slučajno bez maslaca jer onda keks samo spadne sa sladoleda (da, govorim iz iskustva)). Dodajte po žlicu keksa u svaki kalup i lagano pritisnite. Stavite na hlađenje i za par sati (bolje  preko noći) imate super poslasticu.

Možete ih nakon vađenja staviti i u otopljenu čokoladu (kao u originalnom receptu) pa će to izgledati ovako:
sladoled

Recept potražite ovdje.

Dobar tek dragi maštari 🙂