Nije tajna da sam ja veliki fan Božića….ali ponajviše radi darova koje radim ljudima oko sebe. Pokušam svake godine napraviti nešto kreativno, novo i uzbudljivo prijateljima i obitelji i nadam se da im bar djelomično prenesem bit Božića: ljubav & zajedništvo.

Ove godine to su bile teglice sa slatkim željama. Ja sam zaluđena cijelim “gift in a jar” pokretom, pa teglice punim uvijek i svime. Imam plan uskoro napraviti i verziju za vjenčanja  🙂

Slatke Božićne ćeje: Kupila sam Ikeine teglice za začine, dizajnirala naljepnicu, omote za male čokolade, nabavila kutije u koje ću pakirati i poigrala se sa ukrašavanjem. Iskoristila sam priliku pa s Lunom napravila ukrase (od sode bikarbone i gustina) koje smo izrezivale na oblike, i ukrasile žigovima u obliku slova.

Za naše male prijatelje napravila sam kuglice za bor (neki su slavili svoj prvi Božić ❤) koje se neće slomiti i malo su drugačije od standardnih ukrasa.

Do idućeg Božića šaljem vam tople zagrljaje (danas je ipak dan zagrljaja) i lijepe želje!

Kutija poklonPoklon u tegliciBožićni poklonPoklonPoklonu tegliciMini čokoladice poklonMale čokoladiceMale čokoladice za poklonKuglica za bor DIYKuglica za bor poklonMoj prvi Božić kuglica

XOXO

anna