U moru selfija i okvira po vitrinama predlažem vam da napravite  zabavan obiteljski portret koji će rasti s vama (dobro s vašim klincima:) i podignuti malo zeleni kutak vašeg doma.

Fun Family Portrait DIY

Što vam je potrebno:

  • kaktusi koji odgovaraju vašem obiteljskom stablu (tako je mene zapala teglica u kojoj je jedan kaktus vitak a drugi malo deblji (gle čuda?) i mali kaktus između njih)
  • čačkalice
  • malo ljepila
  • fotografije ili isprintane slike obitelji (ja sam isprintala na 300 gramski papir jer su mi slike sve na na mobitelu naravno)

Kako napraviti:

  • prvo izrežite fotografije što možete bolje oko područja glave
  • zaljepite čačkalicu na drugu stranu fotografije

uradi sam obiteljska slika

  • montirajte na kaktus (nisam zabadala već prislonila).

obiteljski portret

diy family portrait

I to je to! Stavite na vidljivo mjesto i uživajte u svom živom bodljikavom portretu.

diy family portrait

kaktus obiteljski portret

xoxo

anna